Вітаємо на сайті Радіо Максимум!

На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації

Форма для відновлення паролю
Вітаємо, Ваші дані успішно оновлено!

Павло Дуров ущент розкритикував новий дизайн "ВКонтакте"

  • 756

Користувачі помітили, що багато в чому дизайн нового "ВКонтакте" нагадує Facebook, і це були далеко не всі зауваження до дизайну. Однак найбільше перетензій надійшло сьогодні від засновника сайту – Павла Дурова

Підсумок, який підвів Дуров, невтішний. Старий дизайн "ВКонтакте" не змінювався кілька років і, безумовно, потребував низку доробок і естетичного переосмислення в рамках нових стилів. Однак проведений редизайн не тільки не відповідає стандартам 15-16 року (таким, як Material), але й, на думку Дурова, знижує юзабельность ресурсу. Далі він виклав свої претензії по пунктах:

1. Головний розділ сайту — Новини — стали вже. Парадоксально, що необхідність редизайну обгрунтовувалася прагненням більш ефективно використовувати екран. За фактом, якщо порівняти ширину записів в старій і новій версії, новини лише звузилися на 28px.

2. Новини — як і всі інші розділи — стали нижче на 42px. Через фіксовану шапку вертикальний простір сайту став меншим, і тепер потрібно більше гортати. Це серйозна зміна до гіршого: саме вертикальний "скрол" є дефіцитним на більшості дисплеїв.

3. 3. Під час перегляду головного розділу сайту — "Новин" — втрачається фокус на контенті. У новій версії з’явилося візуальне сміття у вигляді рідко використовуваної фіксованої правої колонки. З урахуванням фіксованої шапки і вузької ширини, перегляд новин став подвійно захаращений.

4. При перегляді фотографій втрачений фокус на самій картинці. Фотографії зміщені вліво, а яскрава пляма білої колонки коментарів, що з’явилася справа, перетягує на себе фокус уваги. Це рішення було скопійовано з Facebook, який свого часу ввів праву колонку для розміщення додаткових рекламних блоків.

5. Статична ліва колонка при перегляді старих записів особистих сторінок не тільки не дає потрібної інформації, а й звужує горизонтальний простір для перегляду записів в порівнянні зі старою версією. Аналогічна ситуація при перегляді записів в групах і пабліках.

6. Заміна білого кольору фону на сірий не тільки зменшила відчуття чистоти і мінімалізму, але і в цілому зробила сайт більш сумним і похмурим. Нові сизі іконки на сірому меню зліва на всіх сторінках надлишкові і являють собою візуальне сміття.

7. Старий логотип "ВКонтакте" в силу композиції краще вписувався в горизонтальну шапку, ніж новий логотип "VK".

Дуров резюмував, що всі перераховані елементи нового дизайну були наосліп скопійовані з Facebook зразка 2012-го.

Сьогодні "ВКонтакте" остаточно оновив дизайн.

"ВКонтакте" запустила свій аналог Prisma


пропозиції партнерів
Новини