Вітаємо на сайті Радіо Максимум!

На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації

Форма для відновлення паролю
Вітаємо, Ваші дані успішно оновлено!

Про що не слід говорити на роботі

  • 395

Науковці назвали теми, на які краще не говорити на роботі.

Виконавчий директор Інституту підвищення ефективності праці США Бернард Марр зауважив, що необачний вислів може стати причиною того, що ви опинитесь в незручній ситуації або й взагалі нашкодите своїй кар'єрі. Це зовсім не означає, що на роботі не варто спілкуватися, просто запам'ятайте, які теми недоречні для обговорення з колегами за кавою.

Дослідники опитали близько мільйона працівників. Усі вони займали різні посади. Рекомендується не говорити про своє особисте життя. Науковці називають цю тему пікантною для того, щоб обговорювати її на роботі. Також не слід говорити про політичні переконання. Така тема може стати причиною конфліктів. Фахівці наголошують на тому, що обговорювати свою заробітну плату теж не потрібно. Це стосується й заробітку інших. Ніколи не говоріть про те, що вас бісить робота, адже негативні думки про це породжують падіння робочого духу колективу.

І ще одне. Ні в якому разі не обговорюйте можливу зміну роботи. Така інформація надзвичайно швидко доходить до керівництва, яке може посприяти пошуку нового робочого місця.

Читайте також: Що робити, якщо ви втомилися від роботи

Джерело: Oane.ws


пропозиції партнерів
Новини